4 Ιουνίου 2012

Να σας συστήσω την Ευαγγελία!

Να λοιπόν που ήρθε ο καιρός να κάνει την επίσημη εμφάνισή της στο blog και η κούκλα-Ευαγγελία! Αυτή η κουκλίτσα ήταν παραγγελία από... εμένα. Την έφτιαξα για την κορούλα μιας ξαδέρφης μου και της τη χάρισα στη βάφτισή της. Τη δούλεψα με πολύ χαρά! Για να πάει στα βαφτίσια έφτιαξε και το μαλλί! Της έκανα μια μικρή πλεξούδα, στην οποία έπλεξα μαζί και μια κίτρινη κορδελίτσα από οργάντζα.
Ο ζήλος με συνεπήρε κι έτσι δεν έχω και πολλά πλάνα από τη δημιουργία της...

Δηλαδή έχω μόνο ένα! Έχει μάλλινα μαλλιά (χμ....οκ...) και τα στοιχεία στο πρόσωπό της είναι κεντημένα. Το ύψος της είναι περίπου 50 εκατοστά. 
Στην Ευαγγελία δούλεψα αρκετά με το φόρεμα. Το ήθελα φωτεινό, χαρούμενο, δροσερό και καλοκαιρινό. Του πρόσθεσα κορδέλες, αυτά τα κορδονάκια τα ζιγκ-ζαγκ που τελευταία συνειδητοποίησα πόσο μου αρέσουν, έφτιαξα ένα μικρό φιογκάκι με γαλάζια χαντρούλα στη μέση (για το μάτι!) και φυσικά κέντησα το όνομά της. Α! Η κούκλα-Ευαγγελία φοράει και ασορτί υφασμάτινο βραχιόλι!
 Όταν ήταν έτοιμη και φωτογραφημένη σε διάφορες πόζες, επιβιβάστηκε στο κουτί το οποίο γέμισα με καραμέλες και έδεσα με φαρδιές χρωματιστές κορδέλες.
Είπα στην ξαδέρφη μου: "η κούκλα είναι για να παίζει η μικρή"! Μαθαίνω όμως πως η κούκλα-Ευαγγελία είναι σκαρφαλωμένη στο τζάκι και παρακολουθεί τη συνονόματή της από ψηλά. Που θα πάει? Λίγο ακόμα θα μεγαλώσει η ανιψιά, θα ψηλώσει, θα αρχίσει να σκαρφαλώνει για τα καλά κι έπειτα ποιος τις πιάνει και τις δυο τους!

11 σκέψεις... η δική σου?

  1. Μου άρεσε η διευκρίνηση στην ξαδέρφη!!!!!
    Πάρα πολύ όμορφη! Απλά μία ακόμη υπέροχη δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διευκρίνιση έγινε... η ξαδέρφη δεν άκουσε!

      Διαγραφή
  2. hallo and thank you for your visit from Greece! I studied ancient greek at the secondary school and I remember at least the alphabet! This doll Evangelia is really nice and funny!
    chiara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hi Chiara! Thanks for your visit!
      This doll is especially made as a gift for the christening of a little girl!

      Διαγραφή
  3. Κούκλα ...η Ευαγγελία σου! Να είναι καλά και η νεοφώτιστη μικρούλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έφη που πέρασες και την είδες! Καλή εβδομάδα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  5. πολύ πολύ ωραία η Ευαγγελία!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωωωω είναι καταπληκτική η Ευαγγελία!!! Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!