11 Ιουνίου 2012

Νυχτερινή επίσκεψη...

Χθες βράδυ, πολύ βράδυ, ήρθε και με σκούντηξε η Χαρά της δημιουργίας.
{εικόνες: dearoptimists,  Elisabeth Parker}
Όπως ήμουν σάπια, ξενυχτισμένη, ξημερωμένη δηλαδή, από το γάμο του Σαββάτου, όλη μέρα έλιωνε το κορμί μου στους καναπέδες. Γύρω στις 23.00 λοιπόν, ενώ στριφογυρνούσα στα φιλικά blogs, θυμήθηκα κάτι...

Μια διπλοφιλενάδα του sofan, δηλαδή φίλη στο blog και στο facebook, στο τέλος του μήνα βαφτίζει την κορούλα της! Πήρα λοιπόν έναν καμβά 20Χ20 εκατοστά κι άρχισα να σκέφτομαι. Είχα σκοπό να συνδυάσω υφάσματα, τσόχες, κουμπιά, κορδέλες...
Διάλεξα κλωστές και άρχισε το ράψιμο. Το όνομα είχα προαποφασίσει ότι θα γραφτεί... με χρυσά γράμματα! Άρα η πεταλούδα και το λουλούδι ράφτηκαν με κλωστή σε χρυσαφί χρώμα για να ταιριάζουν. Αφού ολοκληρώθηκαν τα βασικά, πρόσθεσα μερικές ακόμα πινελιές - ζουζουνιές!
Έτοιμο για το ταχυδρομείο!
Ξέρεις που θα πάει??

36 σκέψεις... η δική σου?

  1. Νομίζω ότι θα'ναι το ωραιότερο δώρο!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι καταπληκτικό. χρυσά τα χεράκια σου γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιο ωραίο καδράκι για το μικρό κοριτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτιαξες και ομοιοκαταληξία Showgirl! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα
    Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες, αλλά μου αρέσει πολύ και ο τρόπος που τις παρουσιάζεις.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Καλή εβδομάδα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο!!! Τι γλυκό! Τι φανταστικό! Και η φιλενάδα σου έχει και το όνομα που θα δώσουμε στην ζουζούκα μου!!! Τελικά δεν ήμουν και τόσο πρωτότυπη όσο περίμενα!!! Πάντως χαρά στο κουράγιο σου τέτοια ώρα μέσα στην νύχτα. Σε φιλώ γλυκά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήσουν πρωτότυπη!
      Το ολόγλυκο ονοματάκι της Μελίτας σου δεν το έχει κανένα άλλο παιδάκι που να ξέρουμε... άρα... ο καμβάς αυτός είναι για τη δική σου ζουζούνα, Κάλη! Στείλε μας στο info@sofan-handmade.gr μια διεύθυνση να της το ταχυδρομήσουμε!

      Διαγραφή
    2. Αααααααα!!!!! Είστε απίστευτες!!!!! Κορίτσια μου γλυκά κλαίω από συγκίνηση για αυτό που κάνατε!!!! Σας χιλιοευχαριστώ! Πόσο συγκινητικό άνθρωποι που δεν σε γνωρίζουν να σου φέρονται με τόση καλοσύνη. Ειλικρινά δεν έχω λόγια! Πώς να χω... με αφήνουν τα δάκρυα!!! Τρέχω να σας στείλω e-mail και να σας μιλήσω πιο προσωπικά. Callie by Anthomeli

      Διαγραφή
  6. H γλυκιά Φανή μήπως είναι αυτή που κέρδισε στο διαγωνισμό αυτό http://theonewithallthetastes.blogspot.com/2012/06/blog-post_11.html
    Για μπείτε να δείτε γιατί νομίζω ότι η Fan είναι εσύ. Αν ναι καλοχρησιμοποίειτο το δώρο σου!!! Είπα να σας πω εγώ τα καλά νέα γιατί μόλις μπήκα να δω τα αποτελέσματα. Φιλιά. Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΕ ΝΑΙ!!! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!
      Ευχαριστώ που με ειδοποίησες!
      Τι χαρά είναι αυτή? Ξεκίνησε ωραία η εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Είδες που ένα καλό κάνεις και δέκα σου 'ρχονται!!!! Μου έφτιαξες την ημέρα και κάποιος άλλος έφτιαξε τη δική σου. Γι΄αυτό κι εγώ πιστεύω στο νόμο της έλξης!!!Πάντα τέτοιες χαρές!

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο! Ποιος να μου το έλεγε ότι σήμερα θα είχα κι εγώ δώρο! Είχα ξεχάσει πότε να τσεκάρω την κλήρωση και ίσως το έπαιρνα αύριο μυρωδιά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το έκανες!!!! Μπράβο!!!!
    Πιστεύω ότι θα αρέσει πολύ!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε εσένα Μαρία! Χαίρομαι που πέρασες!

      Διαγραφή
  8. αα δεν ειμαι μονο εγω που με βρισκουν τα μεσανυκτα να κανω βολτες στα μπλοκς χιχι..
    πολυ ομορφο αυτο που φτιαξες και ωραιο ονομα η μικρη
    να την χαιρεστε

    που θα παει ομως>????? :)))

    καλημερα καλη βδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πάει στην κορούλα μου την Μελιτούλα... από τησ οποίασ το όνομα εμπνευστήκαμε και το blog μας. Μα δεν είναι υπέροχο. Θέλω να βγω να το βροντοφωνάξω σε όλο τον κόσμο. Λέτε να με περάσουν για τρελή;;;; Κορίτσια μου σας χιλιοευχαριστώ για ακόμα μία φορά. Callie by Anthomeli

      Διαγραφή
    2. να χαιρεσαι την κορουλα σου kathycallie, δεν σε γνωριζω εσενα και το μπλοκ σου , ερχομαι τωρα μια βολτα απο εκει, αν επιτρεπεται η εισοδος σε αγνωστους..

      Διαγραφή
    3. Εγώ δελφινάκι σε γνωρίζω αλλά τώρα τελευταία έχω πρόβλημα και δεν μπορώ να κάνω καμία εγγραφή σε καινούργιο blog...άγνωστο το γιατί! Σας φιλώ!

      Διαγραφή
    4. ωω με γνωριζεις; ω τι ωραια, ευχαριστω.μακαρι να λυθει το προβλημα. το ονομα σας ανθομελι το εμπνευστηκατε απο την μελιτα (γι αυτο το ονομα εννουσατε πριν;

      Διαγραφή
    5. για να μην ενοχλουμε αλλο τις σοφαν, μολις πηγα στο μπλοκ σας, το γνωρισα και εγινα και μελος και αφησα και σχολιο στην τελευταια σας αναρτηση, ευχαριστω

      Διαγραφή
    6. Νυχτοπερπατάς κι εσύ Δελφινάκι, ε?? Κι εγώ το ίδιο! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ...ΤΥΧΕΡΟ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ γουστόζικο το δώρο! Και πολύ ωραία η κίνησή σας! Να΄στε πάντα καλά με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παιδι μ ομορφιες αλλα το εραψε πανω στο κουτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που βλέπεις είναι ένας καμβάς 20Χ20 εκατοστά. Ευχαριστούμε που πέρασες παρατηρητή!

      Διαγραφή
  12. Καλώς σας βρήκα και εγώ κορίτσια!!
    Πολύ όμορφη η καρτούλα!!
    Θα τα λέμε.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι γλυκό και χαριτωμένο! Τέλειο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρόμαστε που πέρασες να το δεις Όλγα! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή

για πες!