26 Ιουλίου 2012

Η έκπληξη της έκπληξης!!!


Ημέρα Δευτέρα 23 Ιουλίου, παραμονή γενεθλίων!

Ώρα 14.00
Η Φαν φτιάχνει παπουτσάκια. 
Όχι με τσόχα όπως βεβαίως συνηθίζει, αλλά με κιμά!
Ίσως φταίει η ξαφνική κραυγή απελπισίας που βγήκε από το στομάχι μου ή το σαλάκι που έσταζε πάνω στο ακουστικό όταν της μιλούσαδεν ξέρω!
Πάντως με κάλεσε να τα δοκιμάσω! Τί να κάνω, δέχτηκα!


Ώρα 19.00
Βρίσκομαι στο  ζαχαροπλαστείο και προμηθεύομαι την αγαπημένη λέμον-πάι της παρέας και παγωτό λεμόνι/βανίλια.


Ώρα 19.25
Χτυπάω το κουδούνι της Φαν



Ώρα 21.00
Καταβροχθίζουμε τα εξαιρετικά παπουτσάκια. Εξαφανίστηκαν σε 10 λεπτά...όλα τα σχέδια....όλα τα νούμερα...


Ώρα 22.00
Η Φαν επιμένει να βγάλουμε γλυκό..."Όχι, λέω από μέσα μου, δεν είναι ένα απλό γλυκό και δεν πρέπει να φαγωθεί πριν τις 00.01 και σίγουρα όχι πριν τοποθετήσουμε πάνω τα κεράκια που έχω κρυμμένα τόση ώρα στην τσάντα μου και μπορεί ήδη να έχουν λιώσει από τη ζέστη"....
Βρίσκω μία δικαιολογία και παρατείνω τον χρόνο...
Ώρα 23.30
Όλοι έχουν αρχίσει να κρυφογελάνε και να ετοιμάζουν τα δώρα.
Σιγά που δεν είχαν καταλάβει. Σιγά που δεν θυμήθηκαν τη μέρα.
Σιγά που είμαι μετριόφρων...


Ώρα 00.00
Η τούρτα γέμισε κεράκια με γράμματα και όχι αριθμούς! Χεχεχε...
13 φλογίτσες περίμεναν να σβηστούν. 
Το τραγουδάκι τελείωνε, τα κεράκια έλιωναν, όλοι φώναζαν να τα σβήσω αλλά εγώ δεν είχα κάνει ευχή!!! Και ξαφνικά Ντιν! μου ήρθε στο μυαλό η καλυτερότερη ευχή και...φοοοοοοοοοοοοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!
Το δωμάτιο σκοτείνιασε!





Ώρα 00.10
Ανοίγω τα πρώτα μου δώρα!!! 

(Συνεχίζεται...)

14 σκέψεις... η δική σου?

  1. Αχ τι τέλειο χρονικό!!! μη μας κρατάς σε αγωνία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώνω και εγώ τη φωνή μου και λέω το τραγουδάκι για χρόνια πολλά και περιμένω κέρασμα και την συνέχεια του ...χρονικού...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ περιμένω.....είμαστε στο φουυυυυυυυυυυ...βασικά είμαστε στο "ανοίγω τα πρώτα μου δώρα", αλλά ήθελα να φυσήξω κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έλααα..πάνω στο καλό μας έκοψες!!! που είναιτα δώρααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλουμε τούρτα!Θέλουμε τούρτααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να πω καθυστερημένα η έρμη Χρόνια Πολλά; Τούρτα δεν τρώω καθότι δίαιτα..μα να τη δω θέλω για το :φάτε μάτια ψάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιμένω με περιέργεια τη συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα και Ευλογημενα..να σται καλα..τουρτιτσα δεν εχει..χα χα..ομορφο σ.β..σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια έχετε και βραβειάκια!!!!
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2012/07/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά σου εύχομαι
    για τα γενέθλια σου
    και να σου στέλνει ο θεός
    ότι ποθεί η καρδιά σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, όμορφα και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χρονια πολλά!!!τέλειες οι ζωγραφιές!!!!!ίσως σε χρειαστώ καποια στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανυπομονώ για τη συνέχεια!!! τα σκιτσάκια υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!