31 Μαΐου 2013

Συλλέγουμε όνειρα!

Δουλειά, δουλειά, δουλειά... Όσο και να σου αρέσει αυτό που κάνεις, όταν έρχεται η κούραση, αρχίζει η... ονειροπόληση. Πριν λίγο - δηλαδή περασμένα μεσάνυχτα - κάναμε chat με τη Sof. Για δουλειά...
Και οι πρώτες κουβέντες - αν λέγονται έτσι και στο chat - ήταν οι εξής:
Όταν ήμασταν έτοιμες και οι δύο, έπεσε το σύνθημα και πατήσαμε Enter!

Η Fan έγραψε:
"Ήθελα να ήμουν σε μια εξωτερική, θερμαινόμενη πισίναστο πουθενά,
να μην έχει φεγγάρι, να επιπλέω και να βλέπω τα αστέρια και τα νεφελώματα,
ενώ στο χείλος της πισίνας να με περιμένει ποτάκι..."

Η Sof έγραψε:
"Λοιπόν εγώ θα ήθελα να είμαι σε ένα μέρος γεμάτο κεριά και μυρωδιές από αιθέρια έλαια
και λουλούδια, χωρίς μουσική, να ακούγονται ίσως φυσικοί ήχοι και να μου κάνουν μασάζ
για όοοοση ώρα θέλω, να έχω το κεφάλι μου στην τρύπα και από κάτω να υπάρχει
ένα πολύχρωμο κοκτέιλ στο πάτωμα, με ένα μέτρο καλαμάκι!"

Sof: XAXAXAXA! Πόσο κοντά!
Fan: Eννοείται ότι θα κάνω ανάρτηση! 
{θα έχει πλάκα που θα τη δει το πρωί!}

Εσύ?
Που θα ήθελες να είσαι τώρα που μας διαβάζεις?
Kάνουμε συλλογή από αυθόρμητα όνειρα!
Το όνειρο που θα μας εμπνεύσει,
θα το μετατρέψουμε σε εικόνα
και θα του ετοιμάσουμε ξεχωριστή ανάρτηση!

15 σκέψεις... η δική σου?

  1. ston agio dominiko ....me olous osous agapo!!!!!!(na gnoriso k olous tous suggenis pou mono sto til akouo...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα σε μια θάλασσα να βρέχομαι ολόκληρη και να βάζω και το κεφάλι μου μέσα να ξελαμπικάρει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγκαζέ με amore σε μία παραλία ή σε μία πισίνα ή κάπου που να έχει νέρο (μου κάνει κ η φουσκωτή πισίνα δλδ) και πίνουμε κοκτέιλ και να ακούμε ωραίες μουσικές χαζεύοντας την θέα! Γτ θα έχει και θέα!

    Πίσω στο διάβασμα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/5/13, 10:35 π.μ.

    Δεκαετία του 80,απογευματάκι, εγώ και η αδελφή μου παιδιά στην αυλή του σπιτιού στο χωριό. Η γιαγιά καταβρέχει την αυλή και η μυρωδιά απο το βρεγμένο χώμα απλώνεται παντού, η μαμά μας μαλώνει γιατί δεν φοράμε τα καπέλα μας ( με τα κερασάκια επάνω) , ο παππούς παίρνει τα καλάμια του και ετοιμάζεται να φύγει για ψάρεμα και ο μπαμπάς μας ρωτάει αν θελουμε να φάμε καρπούζι....Τι υπέροχα χρόνια Θεέ μου...
    Σε εκείνη τη στιγμή θα ήθελα να μπορούσα να είμαι και πάλι.......
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!
    ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ CAMPING ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΓΩΣΑ!!!
    ΕΧΕΙ ΨΟΦΟΚΡΥΟ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε μια παραλία με ένα καλό βιβλίο!!!!!!!!!!!!!!
    Α, κι ένα μεγάλο ποτηρι smoothies!!!
    Ονειρα όμορφα, κορίτσια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμ... σε μια αιώρα, σε μια παραλία με λευκή άμμο και καταγάλανα νερά...
    Να φωτογραφίζω την οικογένεια μου να παίζει... και να πίνω και μια ωραία μαργαρίτα φράουλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σας κοριτσια, ολα τελεια και καλογουστα τα χειροποιήματά σας, εγώ θα ήθελα να ήμουν σε ένα κτήμα , το οποίο ονειρεύομαι καιρό τώρα,ένα απλό χαμηλό πετρινο σπίτι με κόκκινη ξύλινη πόρτα, το κτήμα όλο φυτεμένο με αρωματικά φυτά να αρωματίζουν τον αέρα αλλα όχι μόνο να ευχαριστιεμαι, να δουλεύω σε αυτό, να κουρεύω με όλη την οικογένεια τα φυτά, να τα απλώνουμε μέσα στο πέτρινο στη δροσιά να ξεραθούν , να κρεμάμε ματσάκια τις λεβάντες και να τα πουλάμε φυσικά , να συσκευάζουμε , να φτιάχνουμε και σπιτικά τουρσιά, βυσσινάδες, μαρμελάδες........φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!!!! Καλό Μήνα κορίτσια μου!!! Κάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν σας είπα που θα ήθελα να είμαι τώρα. Επειδή σήμερα ο καιρος δεν είναι και πολύ καλός... ονειρεύομαι μέρη μαγικά και τροπικά. Ασε που εμείς για ταξίδι του μέλιτος πήγαμε στον χωριό του αγιου βασίλη και έτσι μου έμεινε και απωθημένο. Οπότε σκέφτομαι νησιά Μπόρα-Μπόρα (και η Χαβάη μου κάνει)... λευκή άμμο...γαλαζοπράσινα νερά...λουλούδια στα μαλλιά... και μια πολυτελή βιλάρα στην ακροθαλασσιά να με φιλοξενεί!!! Ζητάω πολλά!!!!

      Διαγραφή
  10. Θέλω ότι η Fan, το ποτάκι να είναι μαργαρίτα και να έχει και ένα πιατάκι τορτίγια τσιπς από δίπλα, που θα γεμίζει συνεχώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καθόλου πρωτότυπο αυτό που θα πω, αλλά πραγματικά θα ήθελα να είμαι σε μία παραλία - ήρεμη (όχι μουσικές, φωνές κλπ), να απολαμβάνω τον ήχο της θάλασσας... Αλλά με τις ανέσεις μου, ξέρετε, ξαπλωστρούλα, ομπρελίτσα, ποτάκι... άντε και κανένα βιβλιαράκι αν μου έρθει κέφι. Να αγναντεύω την θάλασσα και να φεύγει το μυαλό μου. Αχχχ τι μου κάνετε πρωί-πρωί... επιστρέφω στη δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα ήθελα να ήμουν ήδη στο σπίτι μου στην Ελλάδα, να είχε τελειώσει η μετακόμιση-ΚΑΙ οι πανελλήνειες, να μην είχα πια κούτες γύρω μου, να μην είχε καύσωνα αλλά δροσιά, να ήταν ο κήπος μου ολάνθιστος όπως είναι την άνοιξη, να κάθομαι στη βεράντα μου και να πίνω κάτι δροσερό παρέα με αγαπημένα πρόσωπα και να γελάμε ξένοιαστα, λέγοντας αστεία!!!
    Παράλληλα σκέψου την εικόνα μου σήμερα:
    Κούτες, σακούλες και πολύ....σκασίλα και άγχος για τη μετακόμιση ΚΑΙ τις πανελλήνειες και λοιπές εξετάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!