26 Φεβρουαρίου 2015

To sofan αλλάζει!

Καλή σου μέρα!
Αν ξαναπέρασες πρόσφατα από εδώ,
θα διάβασες ότι έρχονται μεγάλες αλλαγές!
Όπως λέει η ίδια:
"Αποφάσισα να πάρω την έμπνευση μου και να την πάω ένα νέο ταξίδι,
να της θέσω νέα εμπόδια και νέους στόχους!"
Να της ευχηθώ τα καλύτερα? Είναι πολύ λίγο!

Ελπίζω ο δρόμος του "ταξιδιού" της να είναι
γεμάτος λευκά marshmallows!

Καλό δρόμο Σοφ!

8 σκέψεις... η δική σου?

  1. ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα σε ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  2. Κι από μένα πολλές ευχές στα νέα σου βήματα. Κράτα μας ενήμερες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία! Έχω γεμίσει το σακιδιάκι μου με τις όμορφες ευχές σας και ξεκινάω το ταξίδι μου! Θα σας ενημερώσω για τις αναζητήσεις μου! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία στο νέο σου ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ευχαριστώωωωωωωωωωω! Με έχετε συγκινήσει :) Εύχομαι τα καλύτερα και για σένα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. καλη επιτυχια Σοφι μου στο καινουριο σου ονειρο περιμενουμε νεα σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σ'ευχαριστώ!!! Θα σας κρατήσω ενήμερες :)

      Διαγραφή

για πες!