10 Απριλίου 2016

Χειροποίητες πασχαλινές λαμπάδες για ζευγάρια!

Ο καλός μου, κάθε Πάσχα παίρνει την ίδια λαμπάδα.
Ένα απλό, καφέ κερί. Ξέρεις ποιο λέω. Αυτό που ανάβουμε στην εκκλησία.
Σε πιο μεγάλο βέβαια για να το πούμε "λαμπάδα". Αλλά καφέ.
Μα καφέ? Ούτε καν λευκό? Αυτό δηλαδή:
Πόσο δεν μου αρέσει!
Και μόνο που το βλέπω βαριέμαι, αλλά αυτά είναι γούστα...
{Τη φωτό τη βούτηξα από το instagram του. Ελπίζω να μη ζητήσει δικαιώματα.
Αν χρειαστεί πληρώνω με το νόμισμα που πάντα κερδίζει: μακαρόνια με κιμά.}
Πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τα soφανοπραγματάκια μου,
θέλησα να του διαλέξω εγώ τη λαμπάδα του. Αλλά... δεν. 
Πολύ θα ήθελα να μας έφτιαχνα τα κεριά μας.
Αλλά αφού είναι τόσο κολλημένος όμορφη
η λαμπάδα που διαλέγει κάθε χρόνο, υποχώρησα.
Και είπα να αρχίσω να φτιάχνω λαμπάδες για ζευγάρια.
Τα άλλα ζευγάρια. Όχι για εμάς. Αλίμονο...

Να τι ετοίμασα φέτος!
Το πρώτο σετάκι είναι λαμπάδες με ξύλινα ταμπελάκια βαλίτσας.

Για εκείνη το κερί είναι στολισμένο με δαντέλα.

Για εκείνον το κερί είναι στολισμένο με ταιριαστό κορδόνι.

Άλλο ένα σχέδιο είναι αυτό... Θάλασσα!

Το αντρικό λαμπαδάκι είναι διακοσμημένο με ύφασμα, σχοινί, γαλάζιο κορδόνι και τσόχα.
Μια σύνθεση με "άμμο, θάλασσα, ουρανό και ηλιοβασίλεμα"...

Το γυναικείο λαμπαδάκι έχει ένα προσωποποιημένο μπρελόκ - γραμματόσημο
με τα μονογράμματα του ζευγαριού! 

Για το τέλος σου άφησα ένα σετ με βραχιολάκια!
Δεμένα... στο "άπειρο"!

Η γυναικεία λαμπάδα έχει διπλό, βαμβακερό βραχιόλι σε κοραλλί αποχρώσεις
είναι στολισμένο με δαντέλα και περνάει το χέρι σαν χειροπέδα.

Το αντρικό βραχιόλι, φτιαγμένο από γκρι βαμβακερό κορδόνι, έχει μαγνητικό κούμπωμα.

Όλες τις soφαν λαμπάδες για ζευγάρια
θα τις βρεις εδώ: http://sofan-handmade.gr.

Ποιο σετάκι ξεχώρισες?

8 σκέψεις... η δική σου?

  1. Πολύ όμορφη σκέψη, λαμπάδες για ζευγάρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μην ανησυχεις,υπαρχουν και αλλοι με αυτο το κολλημα,εγω ομως θελει δεν θελει του παιρνω ασπρη,τελευταια στιγμη την παρουσιαζω,που να τρεχει τοτε;χα χα,.οι λαμπαδες σου ομως ολα τα λεφτα,γεια στα χερια σου.και του χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να λοιπόν άλλη μια αξιοποίηση του σχεδίου "τελευταία στιγμή"!

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου, κορίτσια... Πολύ πρωτότυπες οι λαμπάδες για ζευγάρια αλλά και με πολύ γούστο φτιαγμένες. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φιλία για τα καλά σου λόγια! Φανή :)

      Διαγραφή
  4. Τι μου θύμησες τώρα!!! Χαχα..το δικό μου έταιρον ήμισυ!! Πόσο ίδιοι αυτοί οι αντρες πια!!!;χαχα..ετσι και αγόραζα σετ θα μου την έφερνε ετο κεφαλι! Να μου πεις, η κίνηση μετράει!!όπως και να χει, είναι πολύ όμορφες οι λαμπάδες που ετοίμασες..φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήξερα ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει τουλάχιστον άλλη μια σαν κι εμένα... Φιλάκια! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Εβονίτα!

      Διαγραφή

για πες!