25 Νοεμβρίου 2016

Φανο-κουάκ!

Ο Βαγγέλης είναι η αδυναμία μου! Ο μικρός μου φίλος. Το τρυφεράκι μου. Και έφτασε αισίως τα 4! Πολλές μέρες είναι στα πρόχειρα αυτή η ανάρτηση, αλλά επειδή θα γίνει 5 κι εγώ ακόμα θα τη λιβανίζω, ετοίμασα επιτέλους τις φωτογραφίες από το φετινό του πάρτυ γενεθλίων και ήρθε η ώρα να σου τις δείξω! Έφτιαξα δωράκια για να μοιράσει στους φίλους του στο πάρτυ καθώς και - κλασσικά πια - μια χειροποίητη κάρτα ευχών όπως κάθε χρονιά!

Θα τα πάρω τα πράγματα από την αρχή και θα σου δείξω πρώτα τα δωράκια. Αυτά ετοιμάστηκαν πρώτα άλλωστε. Προσωποποιημένα κρεμαστά διακοσμητικά στο θέμα του πάρτυ: Ζακ και Κουάκ! Για την πόρτα του δωματίου ή τη σάκα. Σε διάφορα χρώματα και με το όνομα κάθε παιδιού.


Τα καλούδια που ετοίμασε η μαμά Μαρία ήταν φυσικά μέσα στο θέμα...

Να και τα χειροποίητα "καπελάκια" που μοίρασε σε όλα τα παιδάκια!


Το δικό μου φυσικά και το έχω στο εργαστήρι...

Φτιάξαμε μαζί και τη μακέτα για την τούρτα!

Σε αυτό το σημείο να διακόψω τη μετάδοση των δημιουργιών και να πω ότι ο φοβερός μικρός άφησε τον χαμό του σαλονιού (παιδάκια, μουσική, μπαλόνια, παιχνίδια, χορός, γέλια, κλάματα, ταπανταόλα) και με πήγε στο δωμάτιο. Για να μου διαλέξει βιβλίο να διαβάσουμε. Αγαπώ! Καταλαβαίνεις?? Από ότι βλέπεις διάλεξε 4-5. Και σιγά σιγά άρχισαν να μαζεύονται και στο δωμάτιο παιδάκια για την ανάγνωση.

Όταν έφυγαν, το δωμάτιο έμεινε κάπως έτσι. Η μαμά-Μαρία μπήκε στη ντουλάπα, μεταμορφώθηκε αστραπιαία σε σούπερ-Μαρία (μάσκα, μπέρτα, όλα κομπλέ) και μάζεψε το χαμό σε χρόνο μηδέν.

Μετά ανοίξαμε τα δώρα! Ε, οπότε είδαμε και την κάρτα... Για τα πρώτα του γενέθλια είχα ετοιμάσει μια χειροποίητη κάρτα με το αρκουδάκι Forever Friends (σου είχα δείξει πως να φτιάξεις κι εσύ μια ίδια μέσα από ένα tutorial), στα δεύτερα έγινα η Στρουμφανή, πέρσι στα τρίτα του γενέθλια έπεσα στα τέσσερα κι έγινα μια Φαναγελάδα και φέτος έβγαλα φτερά και πούπουλα. Χαλάλι! Το θέμα Ζακ και Κουάκ κι εγώ ΦανοκουάκΝα η κάρτα ολόκληρη:

Και από λίγο πιο κοντά...

Εσύ ξέρεις τι εστί Ζακ και Κουακ? Είναι καρτούν σαν να είναι φτιαγμένα από χαρτί, σαν origami (?) και τα σκηνικά αλλάζουν όπως σε κάτι τρισδιάστατα βιβλία που τραβάς χαρτάκια και ΠΟΠ! πετάγονται διάφορα... Ελπίζω να σου εξήγησα. Οπότε και η κάρτα μου είχε το δικό της βελάκι... Τράβηξέ το!

Ευχές από τον Χριστοδουλοζάκ, τη Φανοκουάκ και τον μικρούλη Ρομπενάφυ. :)

Τις ευχές τις είχα κλείσει σε ένα χειροποίητο φάκελο,
δεμένο με φυσικό σχοινί και διακοσμημένο με χρωματιστά washi tapes.

Φυσικά απολαύσαμε όλοι (κυρίως οι μεγάλοι και ακόμα πιο κυρίως, εγώ)
την όμορφη θέα στην Ακρόπολη...

Και όταν το πάρτυ τελείωσε, έφυγα και πήρα το κατιτίς μου για το σπίτι
(ή για το δρόμο... δεν μπορώ να αποκαλύψω παραπάνω πληροφορίες).

Και του χρόνου αγαπημένε μου μικρέ φίλε!

6 σκέψεις... η δική σου?

  1. Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά δεν υπάρχεις! Είναι όλα τέλεια. Δεν ήθελα να τελειώσει η ιστορία σου. Να ζήσει ο μικρούλης. Πολλά μπράβο😁😊😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Βέρα, ευχαριστούμε και για τις ευχές! :)

      Διαγραφή
  3. Ειναι τελεια να τα εκατοστησει ο μικρουλης!!! Θα χρειαστω τη βοηθεια σου κ για τα γενεθλια του δικου μου ζουζουνιου!!! Εχει λατρεια με τον κουακ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακράν το καλύτερο πάρτυ που θα θυμούνται οι φίλοι σου αλλά και όλη η μπλογκόσφαιρα!! Κρίμα για την πλημμύρα, ελπίζω να μη σου καταστράφηκαν οι χειροτεχνίες σου, είναι πολύτιμες. Φιλάκια πολλά!!

    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!