29 Δεκεμβρίου 2016

{DIY} Μίνι δεντράκια με φελλό!

Κάθε χρόνο σκέφτομαι τι δωράκι να στείλω στους φίλους του soφαν που βρίσκουν στη συλλογή μου πραγματάκια που να τους ταιριάζουν. Αν πρόσφατα έκανες κι εσύ την παραγγελία σου, σίγουρα θα έλαβες μαζί κι ένα φακελάκι - έκπληξη, ένα μικρό ευχαριστώ! Και το πιθανότερο είναι να είχε μέσα ένα δεντράκι σαν αυτό:

Τώρα θα σου δείξω πως να φτιάξεις κι εσύ! Εγώ τα έκανα μαγνητάκια, αλλά μπορείς επίσης να τα κάνεις κρεμαστά στολίδια για τα πρωτοχρονιάτικα πακέτα, τα οποία έπειτα μπορούν να κρεμαστούν και στο δέντρο. Ή μπορείς να τα κολλήσεις σε υφασμάτινη κορδέλα και να δέσεις τις πετσέτες στο γιορτινό τραπέζι! Ξεκινάω με τα υλικά:
✱ 1 φελλός (φτιάχνει 4 δεντράκια)
✱ ξυλαράκια δέντρου
✱ χαρτί οντουλέ (αυτό με τα ανάγλυφα κύματα) ή άλλο χαρτόνι
✱ μαρκαδόροι
✱ τσόχα (ή κουμπάκια, κουδουνάκια και άλλα διακοσμητικά)
✱ μαγνητάκι (ή κορδόνι και κορδέλα ανάλογα με το πως θα τα χρησιμοποιήσεις)
✱ μαχαίρι
✱ κόφτης (αν τα ξυλαράκια είναι χοντρά και δεν σπάνε με το χέρι)
✱ ζεστή σιλικόνη (ή άλλη παχύρρευστη κόλλα)

{βήμα 1ο}
Κόβω το φελλό στα τέσσερα.

{βήμα 2ο}
Σκάβω με το μαχαιράκι στην πίσω πλευρά, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες.

{βήμα 3ο}
Κόβω ξυλαράκια και τα κολλάω μέσα στη λακουβίτσα που έχω σκάψει.

{βήμα 4ο}
Κολλάω το μαγνητάκι (ή την κορδέλα) στο πίσω μέρος.
Μπροστά διακοσμώ τον κορμό με τσόχα, κουμπάκι... ότι έχω!
Εγώ έβαλα υφασμάτινες, αυτοκόλλητες κορδέλες σε διάφορα σχέδια.

{βήμα 5ο}
Κόβω το χαρτόνι σε τριγωνάκια. (ξέχασα να βγάλω φωτογραφία αλλά δεν πιστεύω να έχεις θέμα!)
Βάφω τα ανάγλυφα σημεία με τους μαρκαδόρους. Εδώ μπορούν να βοηθήσουν και τα παιδιά!
Έπειτα κολλάω το τρίγωνο χαρτόνι στον κορμό.
Σε κάποια δεντράκια κόλλησα το ξύλο μπροστά από το χαρτόνι, σε κάποια πίσω. Έτσι για την τσαχπινιά!

Το δεντράκι είναι έτοιμο! Εγώ πρόσθεσα στο μπροστινό μέρος ένα τριγωνικό κομμάτι χοντρή τσόχα για να να το κάνω ακόμα πιο τρισδιάστατο. Όπως καταλαβαίνεις, σου δίνω την ιδέα και το διακοσμείς όπως θες! Και επειδή μου αρέσει να δοκιμάζω, να και κάποια άλλα που έκανα χωρίς χαρτόνι, μόνο με τσόχα αλλά την χοντρή, ώστε να στέκεται.

Αυτό είναι το δικό μου δάσος! Τα δωράκια για τους φίλους του soφαν!

Αν φτιάξεις κι εσύ τα δικά σου, στείλε μου καμιά φωτογραφία
στο fan@sofan-handmade.gr για να τα δω!
Φανή :)

για πες...! 0 σκέψεις, η δική σου?

Δημοσίευση σχολίου

για πες!