24 Μαρτίου 2017

Χειροποίητες πασχαλινές λαμπάδες 2017!

Ήρθε η ώρα να απλώσω την πραμάτεια μου στο blog. Περάστε κόσμε να χαζέψετε. Μη χαζέψετε πολύ όμως, για να μπορέσετε στο τέλος να μου γράψετε εντυπώσεις. Αλλιώς τι σόι blog είναι αυτό, χωρίς το πάρε-δώσε των εντυπώσεων? Ακολουθούν οι φετινές, χειροποίητες, πασχαλινές λαμπάδες soφαν με τυχαία σειρά (αυτό το λέω για να μην τσακωθούν οι λαμπάδες παρακάτω για το ποια μπήκε πρώτη και ποια τελευταία, να μη σπρώχνονται και μου τσαλακώσουν το χαρτί). Ως συνήθως, φροντίζω όλες οι λαμπάδες να έχουν επάνω ένα "κατιτίς". Το κάθε "κατιτίς" είναι φτιαγμένο με αγάπη και ευελπιστώ να κρατάει συντροφιά στον κάτοχό του για πολύ καιρό. Που σημαίνει ότι όλα τα κατιτίδια είναι κάτι, π.χ. καρφίτσες, σκουλαρίκια, μαγνητάκια, μενταγιόν. Δεν περιγράφω άλλο! Κατέβα παρακάτω να δεις.



Στο σημείο αυτό θα κάνουμε μια μικρή διακοπή και σε λίγο πάλι μαζί. Εν τω μεταξύ άκου 🎵αυτό το τραγουδάκι🎵 που μου αρέσει πολύ. Το άκουσα στο Breaking Bad, το τραγούδαγε μαγειρεύοντας (φαγητό κανονικό 😉) ο υπερτύπος, ο βοηθός του κυρίου καθηγητή. Άσχετο με Πάσχα και λαμπάδες αλλά βοήθησε στη δημιουργία. Και συνεχίζουμε...


Χειροποίητη λαμπάδα Παγωτό - με προσωποποίηση



Και στο σημείο αυτό θα διακόψουμε για λίγο, για μια σημαντική είδηση! Αν σου αρέσει το χάζεμα, όλα καλά! Μη σου πω ότι ταιριάζουμε. Είμαι παντρεμένη βέβαια, οπότε μην κάνεις όνειρα. Ααααααν όμως διαβάζεις αυτήν την ανάρτηση γιατί είσαι νονός ή νονά και ψάχνεις λαμπάδα για το βαφτιστήρι, που τυχαίνει να μη σου έχει παραγγείλει λαμπάδα μπάτμαν, ποπ πατρόλ, χελονονιτζάκια, σουξου-μουξου-μανταλάκια και άλλα τέτοια, κάνεις κλικ πάνω στο όνομα της λαμπάδας που σου αρέσει και ΤΣΟΥΠ! μπαίνεις στο eshop και ξενοιάζεις... Φιουου...... Πάμε παρακάτω.




Ρε Ρομπέν, τράβα πιο κει, έχω δουλειά...

Έι! Πιο κει λέμε, όχι πιο δω!

Εντάξει, έτσι δεν κάνουμε δουλειά.

Μπες να δεις τα υπόλοιπα σχέδια εδώ, γιατί άμα τον πιάσει το στραβό του δεν βγάζεις άκρη.
Α! Κι έλα πίσω να μου πεις ποιο σχέδιο ξεχώρισες!
Φανή 😊

4 σκέψεις... η δική σου?

  1. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος. Είναι όλες υπέροχες. Πρωτότυπα σχέδια με όμορφα χρωματιστά παιχνίδια. Σίγουρα δεν θα σου μείνει ούτε μια στο εργαστηρι. Ξεχώρισα την λαμπαδα με το λαχταριστό γκυκάκι�� Και σε παρακαλώ μη μου μαλώνεις τον Ρομπέν.��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα πάντα του κεφαλιού του κάνει ετούτο το σκυλοπαίδι... Πφφφφ... Φιλάκια! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Σου στέλνω καρδούλες!

      Διαγραφή
  2. αυτη η μελισσουλα μου κλει νει το ματι.θα προσπαθησω να την παραγγειλω απο το e shop.γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα κι ένα όλα τα δωράκια για τις μανούλες!!! Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για να παραγγείλω; Θα περιμένω να μου απαντήσετε, ευχαριστώ πολύ!!! Στεφανία
    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες!