21 Αυγούστου 2015

Βαλίτσες γεμάτες εικόνες!

Είμαι έτοιμη να ανοίξω τις βαλίτσες των διακοπών!
Θες να δεις τι έχουν μέσα?

Πρώτα από όλα, άμμο, θάλασσα, ουρανό
και μπόλικη σκιά από αρμυρίκια!
Οι πρώτες μέρες του Αυγούστου με βρήκαν στη Σέριφο.

Ήπια το καφεδάκι μου στον Όμιλο, ένα καφενείο μπροστά στη θάλασσα,
διακοσμημένο με τα πιο καλοκαιρινά χρώματα.

Τα μελτέμια με ξετρύπωσαν. Δεν με άφησαν να μπω στη θάλασσα μια μέρα,
αλλά δε με χάλασε κιόλας...

Θάλασσα χωρίς βιβλίο είναι θάλασσα χωρίς νερό.
Πως ξεπέρασα τον δυνατό αέρα;
Με ένα βιβλίο, λίγη θάλασσα και το αγόρι μου.
Τα επεξηγηματικά βελάκια θα σε βοηθήσουν να τα εντοπίσεις. :P

Ο καλός μου, ο ατρόμητος, με μάσκα και βατραχοπέδιλα,
μου μάζεψε μερικές αχιβάδες και κοχύλια.
Έτσι πήρα λίγη Σέριφο μαζί μου, για το σπίτι.
Serifos take-away.

Το τελευταίο μπανάκι στα Λειβαδάκια. Μια πανέμορφη παραλία,
με μπόλικα δέντρα για όλους και ίσκιο μέχρι εκεί που σκάει το κύμα!

Και τώρα θα το πω. Δε γίνεται. Αυτό το Speedrunner, όταν τα γράφουν στα ελληνικά
δεν είναι σαν να λέει Σπληνάντερ?
Παραδέχομαι ότι δεν πεινούσα όταν το πρωτοδιάβασα έτσι.
Απλά τώρα δεν υπάρχει επιστροφή.
Σπληνάντερ ιτ ιζ.
Σπληνάντερ φορ έβερ.
Αυτό μας έφερε πίσω στον Πειραιά.

Για λίγο. Γιατί μετά... ανανέωση του περιεχομένου της βαλίτσας και.... Ιταλία!
Με τη βοήθεια ενός ενοικιασμένου πεντακοσαρακίου
γυρίσαμε με τον καλό μου πόλεις και χωριουδάκια,
μικρά και μεγάλα διαμαντάκια στην Τοσκάνη και όχι μόνο.

Ξεχώρισα μερικές φωτογραφίες να σου δείξω και από αυτό το ταξιδάκι.
Από τη διαδρομή, από τη Μόντενα.

Εννοείται ότι το κινητό μου πήρε φωτιά και η επιλογή ήταν δύσκολη.
Δεν θα μπορούσε να λείπει η Piazza dell'Anfiteatro στη γραφική Λούκα.

Ούτε και η βροχή που μας αιφνιδίασε όλους στην Φλωρεντία.
Την μέρα εκείνη, η μόδα επέβαλε σορτς, πέδιλο και σκουπιδοσακούλα στο κεφάλι.
Ήμουν απροετοίμαστη για τη σκουπιδοσακούλα.
Συνήθως έχω μαζί τουλάχιστον μία, αφού βγάζω τον Ρομπέν βόλτα.
(παρένθεση: αυτός είναι ο Ρομπέν)

Αλλά δεν τον είχα μαζί. Νο Ρομπέν - Νο σκουπιδοσακούλα.
Λούτσα όλα. Και αυτή είναι η βροχή.

Στο Μονταλτσίνο χαζολόγησα όμορφες δημιουργίες συναδέλφων-χειροτεχνών.
Πολύ όμορφες!

Να κι ένα κολάζ από διάφορους σταθμούς του ταξιδιού:
Μπολόνια, Φλωρεντία, Σιένα
Μπέργκαμο, Λούκα, Μοντεπουλτσιάνο
Κιάντι, Κρεμόνα, Μόντενα...
Το είδες το γκρηκ συρτάκι, ε?
Στην παλιά πόλη του Μπέργκαμο 5-6 σειρές πολίτες του κόσμου χόρευαν συρτάκι!

Και για το τέλος σου άφησα αυτόν! Δεν πίστευα ότι θα τον ξαναέβλεπα!
Τον συνάντησα βολτάροντας στο πανέμορφο Μπέργκαμο.
Τον βρήκα σε μορφή ζαχαρωτού, μπωλ, καραμέλας... Αυτόν και όλη την οικογένεια!
Τον αναγνωρίζεις?
Ή μόνο εγώ τον θυμάμαι!

12 σκέψεις... η δική σου?

  1. Σέριφο!!!;;;; Αχ αχ Λατρεμένο και πανέμορφο μέρος!!!
    Fan μου από εκεί είναι ήταν η καταγωγή της μητέρας μου και γενικά η Σέριφος είναι το δεύτερο σπίτι μου!!! Σου άρεσε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Μου άρεσε πολύ! Πόσες όμορφες παραλίες "στριμώχτηκαν" σε αυτό το νησί;; Πετύχαμε και τους αέρηδες του Αυγούστου αλλά όλα καλά!

      Διαγραφή
  2. Πάντα έτσι να γεμίζουν οι αποσκευές σου, όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά όλη την χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ομορφες εικονες ταξιδιάρικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελπίδα το μίνι φωτογραφικό ταξιδάκι!

      Διαγραφή
  4. ωραιες εικόνες που θα σε συντροφευου ολο τον τον χειμωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό να λέγεται! Να είσαι καλά Μαρία, χαίρομαι που πέρασες και με διάβασες!

      Διαγραφή
  5. Εγώ θα; σου πω καλές διακοπές , να περάσεις καλά, να διασκεδάσεις, να γεμίσεις μπαταρίες και ...γρήγορα πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη πίσω, με γεμάτες μπαταρίες και φουλ από εικόνες... Να είσαι καλά Αχτίδα! Χαίρομαι που με διάβασες!

      Διαγραφή
  6. Πρέπει να πέρασες πολύ όμορφα, αν κρίνω από τις κεφάτες φωτογραφίες και το ακόμη πιο κεφάτο κείμενο!!! Και του χρόνου με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέπη μου! (αν και πολύ καθυστερημένη η απάντηση :) ...) Έρχονται τριήμερα. Ελπίζω όλο και κάτι να προκύψει!

      Διαγραφή

για πες!