5 Μαρτίου 2016

Μάρτης 2016 - ετοιμάζοντας λαμπάδες!

It's (one of) the most wonderful time of the year! Άνοιξη! Ο ήλιος κάνει όλο και πιο πολύωρες εμφανίσεις εκεί πάνω. Τα χρώματα αρχίζουν να κατακτούν τη φύση, ακόμα και τα ρούχα μας. Στο (ήδη πολύχρωμο) εργαστήρι, το χρώμα εισβάλει συνοδεία αρωμάτων... Πως? Με τη μορφή λαμπάδων!

Για άλλη μια χρονιά το εργαστήρι γέμισε μεθυστικά αρώματα κι εγώ ετοιμάζω τα πραγματάκια μου μέσα σε συνθήκες εσωτερικής Άνοιξης. Για αρχή θα σου δείξω τα παγωτάκια μου. Φτιαγμένα από τσόχα και ξύλο, θα διακοσμήσουν μια αρωματική, ροζ λαμπάδα για τη συλλογή μου με τις χειροποίητες, πασχαλινές λαμπάδες χονδρικής.

Φέτος ετοίμασα μια ξεχωριστή συλλογή από πασχαλινά κεριά, μικρά και μεγάλα, για αποκλειστική διάθεση σε καταστήματα. Πολλές φίλες και φίλοι του soφαν μου έχουν κατά καιρούς ζητήσει να τους ετοιμάσω κάποια από τα χειροποίητα δημιουργήματά μου για να τα βάλουν στα μαγαζιά τους σε όλη την Ελλάδα. Φέτος, λοιπόν, ένας ξεχωριστός κατάλογος με χειροποίητες λαμπάδες χονδρικής είναι ήδη έτοιμος. Δες εδώ μερικά από τα σχέδια! 
Αν έχεις κατάστημα και θες να δεις όλα τα σχέδια με τιμές χονδρικής, απλά στέλνεις μηνυματάκι στο fan@sofan-handmade.gr. Απλό!

Μια και σου δείχνω όμως φωτογραφίες backstage, αυτή η είναι μια πρώτη εικόνα από τις λαμπάδες που θα είναι σύντομα διαθέσιμες στο e-shop του soφαν. Για τις μικρούλες βαφτιστήρες!

Και για το τέλος σου άφησα κάτι ακόμα που φτιάχνω για τη WWF Ελλάς. Για άλλη μια χρονιά η WWF με εμπιστεύτηκε να ετοιμάσω τις δικές της χειροποίητες λαμπάδες! Άλλη μια πρόκληση. Κάθε σχέδιο κρύβει ένα νόημα. Αλλά θα σου τα αναλύσω σε επόμενη ανάρτηση. Εδώ θα δεις το πρώτο σχέδιο σε δημιουργία.

 Φαντάζεσαι τι είναι?
Φανή

για πες...! 0 σκέψεις, η δική σου?

Δημοσίευση σχολίου

για πες!