6 Μαρτίου 2016

Χειροποίητες πασχαλινές λαμπάδες 2016! (χονδρική)

Αν είσαι από τους φίλους του soφαν που έχουν δικό τους κατάστημα με κοσμήματα, είδη δώρων ή βιβλιοπωλείο τότε σου έχω νεάκια. Φέτος μπορείς να βάλεις στο κατάστημά σου λαμπάδες soφαν! Παρακάτω θα δεις μερικά από τα ιδιαίτερα σχέδια που έχω ετοιμάσει για διάθεση σε χονδρική.


Έχω φροντίσει ώστε κάθε κερί να είναι στολισμένο με μια soφαν δημιουργία που θα "μείνει".


Κάποια σχέδια έχουν σκουλαρίκια, άλλα καρφίτσες, μενταγιόν, σελιδοδείκτες, μπρελόκ..


Τα κεριά είναι ελληνικά και αρωματικά.
Κάποια, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, είναι ανάγλυφα.


Κάποια άλλα έχουν εφέ "κρακελέ" που κάνει το χρώμα σαν να έχει "νερά".


Στη συλλογή του soφαν θα βρεις μεγάλες λαμπάδες και κοντά λαμπαδάκια,
σε διάφορα χρώματα για κάθε γούστο.


Για αγόρια και κορίτσια.


Για μικρούς και μεγάλους.


Ακόμα και πασχαλινές λαμπάδες για ζευγάρια!


Αν θες να δεις όλο τον κατάλογο με τις τιμές χονδρικής, απλά μου στέλνεις email στο fan@sofan-handmade.gr και θα σου απαντήσω το συντομότερο!
Φανή :)

8 σκέψεις... η δική σου?

  1. Μπράβο! Είναι όλες μία και μία. ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι όλες απίθανες Φανή!!! μπράβο, εύχομαι επιτυχία!! φιλάκια, καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εύη μου! Και για τα καλά λόγια και για τις ευχές! :)

      Διαγραφή
  3. Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έγινε εδώ? Εγώ άφησα το σχόλιο αυτό?? Ευχαριστώ συνονόματη! :)

      Διαγραφή

για πες!